کد تخفیف گاج مارکت رایگان-Gajmarket

جهت مشاهده بروزترین کد تخفیف گاج مارکت و کوپن های کاملا رایگان برای خریدانواع کتاب های کمک درسی *کلیک* نمایید. مشاهده پروفايل
کد تخفیف گاج

درباره گاج مارکت

کد تخفیف گاج : فروشگاه اینترنتی گاج مارکت، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی میباشد.

برترین های مشاوره تحصیلی و کنکور کشور معرفی شدند

معرفی برترین های مشاوره تحصیلی و کنکور کشور

کد تخفیف گاج

روزنامه آسیا یا همان روزنامه نظریه پردازان و فعالان حوزه کسب و کار ، هفته گذشته ضمن معرفی شش مشاور تحصیلی و کنکور برتر کشور ، به بررسی نقاط قوت و ضعف آنها از نگاه نفرات برتر کنکورهای سراسری و کارشناسان آموزش و پرورش پرداخت. این روزنامه نوشت:مشاورین موفق تحصیلی چه کسانی هستند و چه ویژگی هایی دارند؟ آیا صرفاً سالها تجربه در عرصه مشاوره تحصیلی معیار مناسبی برای انتخاب یک مشاور تحصیلی است؟
بزرگی می گوید:« اگر می خواهید فرد موفقی شوید، نیازی نیست تا مسیرهای آزمون نشده را امتحان کنید، بلکه فقط کافی است مسیرهایی را طی کنید که قبل از شما افراد موفق پیموده اند.
بدون شک مشاور تحصیلی ای که خود راه موفقیت را بخوبی طی کرده و سرشار از علم و تجربه باشد، می تواند نقش بسیار مهمی در هدایت موفقیت آمیز دانش آموزان و دانشجویان ایفا کند. در ادامه به معرفی شش مشاور تحصیلی برتر و دلایل موفقیت آنها می پردازیم.
کد تخفیف گاج
رتبه نخست :سینا تهرانی
شاید کمتر کسی تصور می کرد، مشاور مدیریت و علوم موفقیت فردی که جایگاه ویژه ای در میان زنان و مردان فرهیخته داخلی و خارجی برای خود بازکرده بود به یکباره تصمیم بگیرد تا وارد عرصه مشاوره تحصیلی شود اما او خیلی زود شایستگی هایش را به رخ رقبای با سابقه خود کشید.
به گفته آقای راستی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش :« سینا تهرانی توانسته است با پشتوانه رتبه ده خود در آزمون سراسری رشته ریاضی و تحصیل در رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی یکی از بهترین دانشگاههای جهان در همان سال اول ورودش به مقوله مشاوره کنکور با ارائه سبک جدیدی از مشاوره های تحصیلی یک دختر جوان همدانی را به عنوان رتبه نخست کشوری تجربی و پسر جوان تهرانی را به عنوان رتبه چهار رشته ریاضی به رقبایش معرفی کند. »
کد تخفیف گاج
نظرسنجی ها نشان می دهد که دانش آموزان سینا تهرانی در طی سالهای اخیر بیشترین آمار تصاحب رتبه های یک تا 10 را از آن خود کرده اند.
آقای آزموده کارشناس آموزشی معتقد است:« کسب سه رتبه نخست کشوری در کنار دهها رتبه تک رقمی و دو رقمی رشته های ریاضی و تجربی توسط شاگردان این دانش آموز سابق دبیرستان البرز او را به مشاور کنکوری قدرتمند و دست نیافتنی تبدیل کرده است. مشاوری که با پیش بینی زودهنگام رتبه های تک رقمی نودوشش خود دست به کار عجیبی زد و مؤسسات کنکور مدعی و فرصت طلب را غافلگیر کرد. »
کد تخفیف گاج
کد تخفیف گاج

 

چگونه شیمی را در کنکور 100 بزنیم

کد تخفیف گاج

کد تخفیف گاج

شاید حالا که شما دانش آموز عزیز این تیتر و می‌بینی با خودت فکر کنی که صد زدن شیمی کنکور  یک کار محال و نشدنی هست اما ما اینجا قصد داریم با دیدی جامع به بررسی  شیمی کنکور و راهکارهای موفقیت در اون بپردازیم تا بتونی خودت را یه پله بالاتر حس کنی و  به این ایده آل نزدیک تر .

در درس شیمی ما به طور کلی با دو نوع سوال حفظی / مفهومی و محساباتی سر و کار‌ داریم که هر کدوم شامل انواع و زیربخش های متفاوتی میشن.  در بخش حفظی / مفهومی  کنکورهای اخیر تغییرات به سمتی بوده که دیگه با حفظ کردن چند نکته به خصوص و خوندن درسنامه‌ی کتاب‌های تست‌ نمی شه به همه سوالات جواب داد و باید حتما به کتاب درسی مراجعه کرد . همیشه به یاد داشته باشین که کتاب درسی مهم‌ترین منبع شماست ؛ بارها دیده شده که طراحای کنکور عینا‌ به متن کتاب و تمرین‌های اون‌ مراجعه کردن پس مطالعه‌ی کتاب درسی رو برای پاسخ دادن به این نوع  سوالات در اولویت قرار بدین ‌.  شما نباید هیچ فصلی رو در درس شیمی حذف کنید سوالات مفهومی شیمی کنکور در سال‌های اخیر  به سمت ترکیب مطالب در فصول مختلف حرکت کردن ! پس هوشیار باشین مثل یک کارآگاه به دنبال ردپا بگردین اگه مطلبی ارتباطی بین دو یا چند  فصل شیمی به چشمتون خورد بدونین که‌ اون مطلب می تونه یکی از کاندیدهای اصلی طرح سوال باشه! 

کد تخفیف گاج

چگونه شیمی رو ۱۰۰ بزنیم؟

گام اول پیش مطالعه 

در این مرحله شما باید به یک درک ‌کلی از فصل مربوطه برسید زیاد در جزئیات و نکات ویژه سردرگم نشین به طور سطحی و روزنامه وار بخونین ، تیترها و مطالبی رو که در نگاه اول مهم به نظر رسیده هایلایت کنین . نکته مهم در مرحله پیش مطالعه این هست که زمان زیادی برای اون صرف نشه ( امسال زمان شما خیلی ارزشمنده !)

 گام دوم یادگیری

که مهم‌ترین مرحله است به‌ کمک اساتید یا دی وی دی‌های کمک آموزشی مفهوم مطلب رو فرا بگیرین و تا می تونین عمیق به شین در این مرحله اجازه دارین درسنامه جزوات و سایر منابع رو هم مطالعه کنین ، عجله نکنید اینجا باید اجازه بدین مفاهیمی مثل پیوند کووالانسی ، انحلال پذیری ، الکتروشیمی و … به خوبی در ذهن شما ته نشین بشه . در انتها به کتاب درسی برگردین و این بار دقیق تر از قبل به مطالعه بپردازین ، حاشیه نویسی کنید ، مطالبی که در نگاه اول زیرشون خط کشیده بودین رو یکبار دیگه از نگاهی جدید و عمیق تر ببینید ، زیر مطالب جدیدی که در نگاه اول بنظرتون چندان مهم نبود و حالا جلوه‌ی ویژه ای پیدا کرده هم خط بکشین تبریک میگم در این لحظه شما بخش مهمی از کار رو پیش بردین

کد تخفیف گاج

 گام سوم تمرین

حالا وقت تمرین کردنه ؛ برای تمرین از منابع معتبری مثل تست های کنکور سراسری ، تست آزمون‌های آزمایشی معتبر و، کتاب‌های کمک‌آموزشی و  … استفاده کنید ‌. اگه تا اینجا خوب جلو اومده باشین به تمامی مطالب مسلط شدین حالا برای بار آخر می تونین از دید یک‌ طراح کتاب درسی فصل مورد نظر رو برانداز کنین! و با خیال راحت و اطمینان خاطر‌ به راهتون ادامه بدین ( البته مرور فراموش نشه بر طبق برنامه مطالعاتی خودتون و با مرورهای مستمر زنجیره‌ی وسیع اطلاعات ذهن رو مستحکم تر کنین و تا روز کنکور به این روند ادامه بدین)

 نوع دیگری از سوالات ، سوالات محاسباتی هست که تعداد قابل توجهی از سوالات دفترچه شما رو تشکیل می‌ده در سوالات محاسباتی شما به چیزی بیشتر از دونستن راه حل نیاز دارین که اون دقت و سرعته !

پس نتیجه می‌گیریم باید تمرینمون رو در سوالات محاسباتی شیمی به حدی زیاد کنیم که تمام جنبه‌های علمی و مهارتی پوشش داده بشه.

کد تخفیف گاج

یک راه برای رسیدن به موفقیت در این زمینه تست زدن روزانه در مباحث محاسباتی هست یعنی شما مطالبی از شیمی رو که نسبتا مسلط هستین (طبق برنامه مطالعاتی) انتخاب کنین و هر شب ۱۰‌ ، ۱۵ تست محاسباتی ازش حل کنین . به یاد داشته باشین که حتما مدت زمانی که حل این تعداد تست طول کشید رو یادداشت کنین‌. به مرور سعی کنین که زمان موردنظر کاهش پیدا کنه و به تایم استاندارد کنکور برسه

به یاد داشته باشین که برای حل سوالات محاسباتی شیمی از راه حل‌های عجیب استفاده نکنید در کنکور گاهی ساده‌ترین راه سریع‌ترین راه هم هست! در حل سوالات محاسباتی شیمی کنکور ، انجام با دقت چهار عمل اصلی و گرد‌ کردن اعداد و تکنیک های محاسبات ریاضی هم جایگاه ویژه ای داره‌ . اگه در این بخش ضعف دارین حتما فکر چاره باشین! گاهی برخی از سوالات محاسباتی به ترکیب مطالب می پردازن پس سعی کنید که در تمام‌ مباحث شیمی به تسلط لازم برسین

کد تخفیف گاج

 بررسی فصل به فصل شیمی کنکور بر طبق کتاب‌های نظام قدیم که منبع کنکورهای قبلی بوده:

 شیمی سال دوم (دهم نظام جدید)

  • فصل اول ساختار اتم هست که در اون مدل های اتمی مختلف تامسون رادرفورد ، بور و مدل‌کوانتومی و … بررسی شده شما باید در ابتدا به طور مقایسه ای به یادگیری این نظریه‌ها بپردازین ، بعد به سراغ انرژی یونش و اصل آفبا و رسم آرایش‌های الکترونی برین و در اون ها به تسلط برسین . تمرین‌های این فصل جایگاه ویژه ای در سوالات کنکور دارن این مورد رو هم فراموش نکنید
  • در فصل ۲ شیمی سال دوم با جدول تناوبی عناصر اشنا می‌اشیم و باید تغییرات ( فلز و نافلز-شعاع اتمی-شعاع یونی-الکترونگاتیوی و انرژی یونش ) رو فرا بگیریم این بخش از‌ کاندیدهای همیشگی طرح‌سوال کنکور هست و باید به قدری در اون به تسلط برسین که چشم بسته جدول تناوبی رو تصور و تمامی تغییراتش رو در برابر خودتون مجسم کنین
  • فصل سوم فصل ساده ای هست که فرمول نویسی و ظرفیت‌ها ، حلالیت مواد یونی بعلاوه انرژی شبکه از گزینه‌های مهم طرح سوالات به شمار میرن‌
  • فصل چهارم شیمی دوم : این فصل مهم‌ترین فصل کتاب سال دوم است مفهوم پیوند- انرژی پیوند- ساختار لوئیس مولکول ها-نامگذاری ترکیبات مولکولی نیروی جاذبه بین مولکولی از مباحث مهم اون به شمار می‌ره  ، سعی کنین در رسم ساختارهای لوییس به تسلط کامل برسین و در اندک‌زمانی‌ اون ها رو رسم کنین ، در شمارش جفت‌های پیوندی و ناپیوندی هم تمرکز زیادی داشته باشین
  • فصل پنجم ترکیبات آلی هست که ترکیبی‌ترین بخش کتاب به شمار میره، سوالات کنکور در این بخش به کوچک‌ترین جزئیات نفوذ کرده و به شدت با فصل‌های مختلف کتاب پیش دانشگاهی ترکیب شده . پس یادگیری ترکیبات آلی رو جدی بگیرین

کد تخفیف گاج

شیمی سال سوم (یازدهم نظام جدید)

شیمی سال سوم رو به صورت مجموعه ای از سوالات محساباتی و تعدادی اندکی سوال مفهومی در نظر می‌گیریم

در شیمی سال سوم که باز هم تاکید می‌کنم اون رو به صورت مجموعه ای و نه فصل به فصل تمرین کنین با مسائل استوکیومتری ، آنتالپی و گرمای واکنش ، انرژی آزاد گیبس و مسائل محلول‌ها ، غلظت و نقطه‌ی جوش و … سر و کار دارین

پس بدانید و آگاه باشید که اینجا محسابات حرف اول رو می زنه !

یادتون باشه که مسائل استوکیومتری پایه و اساس ۱۸ تست محاسباتی شیمی رو تشکیل می‌ده

به شدت و به طور افراطی استوکیومتری رو جدی بگیرین ! این مسئله همون راز موفقیت شماست

کد تخفیف گاج

 شیمی سال چهارم (دوازدهم نظام جدید)

فصل اول شیمی سال چهارم : یک تست عددی در مورد سرعت واکنش‌ها رو هر ساله شاهد هستیم . توصیه میشه عوامل موثر بر سرعت واکنش و نظریه‌ه ا(بحث نمودار انرژی و زمان واکنش ) حتما مطالعه بشن.

در فصل دوم شیمی سال چهارم باید با مفهوم تعادل به خوبی آشنا بشیم .البته لازمه تسلط بر این مبحث ، دونستن مبحث تعادل همگن و ناهمگنه و سایر پیش نیازهاست ‌.

سوالات محاسباتی تعادل هم هر سال تو کنکور دیده میشن معمولا روش حل ثابتی دارن‌ و تنها باید با تمرکز و تمرین بر اون ها مسلط بشین

کد تخفیف گاج

برای مطالعه فصل سوم شیمی سال چهارم باید ابتدا با اسید و باز آشنا بشین سپس نام اسیدها و بازها و مقایسه قدرت اونها و عواملی از قبیل درجه تفکیک و … را به خونید که پیش نیاز این مبحث مطالعه ساختار لوئیس است. این فصل به اعتقاد بسیاری از دانش آموزان و مشاورین از سنگین‌ترین مبحث شیمی‌ کنکوره اما شما سعی‌کنین از این نقطه‌ی ضعف دیگران استفاده کنید و اون رو به نقطه قوت تبدیل کنید نا سلامتی قراره شیمی رو ۱۰۰ بزنید ها !!!

فصل آخر شیمی سال چهارم الکتروشیمی  باید جدول پتانسیل کاهشی را به طور مفهومی درک کنید ‌. از مباحث الکترولیز  – آب  کاری- انواع سلول‌های الکترولیتی و گالوانی ، سلول سوختی و‌‌ … در کنکور تست طرح می شه  سعی کنین در یادگیری الکتروشیمی استمرار رو چاشنی کار کنین چونکه مطالب این بخش به شدت  فرار هستن .

یادتون باشه در دوران جمع بندی تست های مجموعه ای شیمی رو حل کنید و سوالات کنکورهای قبلی رو از خودتون آزمون بگیرین با این روش مهم‌ترین گام و به سمت کنکور بردارین.

شاد باشید.

کد تخفیف گاج

 

چند نکات مشاوره ای در هنگام مطالعه

 کد تخفیف گاج

تا حالا براتون پیش آومده که از برنامه خود عقب بمونید؟

گاهی ممکن است به‌خوبی برنامه‌ریزی کنید اما اتفاقاتی که از قبل پیش‌بینی نکرده‌اید باعث می‌شود از برنامه‌ریزی خود عقب بمانید.

هنگام برنامه‌ریزی سعی کنید زمان‌هایی را به عنوان ایستگاه جبرانی قرار دهید تا در صورتی که از برنامه عقب ماندید فرصتی برای جبران داشته باشید. در صورتی که مطابق برنامه‌ریزی خود پیش رفته باشید، می‌توانید از این ایستگاه‌ها برای مرور و حل تمرین از مباحثی که فکر می‌کنید نیاز به مطالعه‌ی بیش‌تر دارند استفاده کنید

کد تخفیف گاج

راههای افزایش حافظه:
مغز خود را ورزش دهید:
مثلا اگر عادت دارید با دست راست خود مسواک بزنید، چند روز با دست چپ خود مسواک بزنید.

اطلاعات را در دسته بندی کنید.

حافظه خود را تحریک کنید؛مهارت جدید بیاموزید.

#مشاوره

کد تخفیف گاج
افزایش تراز و تمرکز !چگونه؟؟؟

مشکل عدم تمرکز تقریبا مشکل اکثر داوطلبان است.برای داشتن تمرکز باید یک ذهنی خالی داشته باشید.مثلا یک ورزشکار به هنگام ورزش فقط ورزش میکند،و هنگام ورزش فقط به ورزش فکر میکند.
وقتی درس میخوانی فقط درس بخوان وقتی میخوابی فقط خواب و استراحت باشد.اگر میخواهید مغزی خالی جهت افزایش تمرکز داشته باشید اولین روش این است که خواب خوبی باید داشته باشی.بعد از آن بحث تغذیه است.مثلا خوردن صبحانه باعث افزایش ۲۰ درصدی تمرکز شما میشود.
اگر دقت کرده باشید گاهی وقتا قبل از شروع مطالعه وقتی یک نگاه کوتاهی به موبایلتان میندازید و پیغامها رو چک میکنید و بعدش موبایلو سریع میذارید کنار و میرید سر درساتون،میبینید که دقیقا همون پیغام های رو که قبل از شروع مطالعه ،در موبایلتون خونده بوده اید هی داره براتون تکرار میشه.آنقدر تکرار میشن که بعد از چند ساعت متوجه میشید واقعا هیچ مفهومی و درکی از درس پیدا نکردید و این بخاطر عدم تمرکز شما بوده.

کد تخفیف گاج

تمرکز یعنی مثلا اگر قرار باشه روزانه ۳ کارو انجام بدی باید هر کاری رو در زمان خودش صحیح انجام بدی و در اون لحظه فقط به همون کار فکر کنی.کسب نتایج خوب در آزمون ها و حتی کنکور،با داشتن تمرکز بالا ضمن مطالعه ارتباطی مستقیم و فشرده دارد.افراد نخبه و موفق دنیا انسان هایی با تمرکز بالا بوده اند.عدم تمرکز در طول مطالعه باعث عدم نتیجه گیری های خوب در آزمون ها میشود.وقتی درس میخونی فکرت هزار جا میره و این عملا یعنی عدم تثبیت مباحث و تسلط در دروس.بدون تمرکز قبولی درکنکور واقعا محاله بچه ها.پس از همین الان باید ذهنتونو آماده ی داشتن یک تمرکز قوی و حرفه ای بکنید تا درآزمونهای باقیمانده بتونید حداقل ،به تراز واقعی سطح درسی خودتون برسید و بعد آزمون پشیمون نشید که بخاطر تمرکز نداشتن نتونستی دانش و مهارتتو نشون بدی و خودتو قبل کنکور محک بزنی.داشتن تمرکز یکی از مهارتهای مطالعه ی حرفه ای های کنکوراست.بطوریکه کسب نتایج خارق العاده باداشتن تمرکز شدنی و باجرات میتوان گفت با تمرکز در مطالعه قبولی شما حتمی است.
تکنیک های زیر تاثیر بسیار زیادی در افزایش تمرکز و درمقابل باعث افزایش ترازآزمون های آینده ی شما میشن…

کد تخفیف گاج

همیشه در کنار بساط مطالعه ی خود یک برگه ی کاغذ بگذارید و هر فکر مزاحم و یا هر بحث غیر درسی را که به ذهنتان میآید روی این برگه یادداشت کنید تا مغز از این درگیری ذهنی آسوده شود و سریع به درس برگردد.در آخر شب و در پایان مطالعه این برگه را بخوانید . میتوانید نیم ساعت قبل از خوابتان برای خواندن کارها و افکار نوشته شده وقت بذارید.تا روز بعد دوباره مزاحم نباشند.
وقتی داری درس میخونی ،طبق برنامه ی شخصی خودت بخون و اصلا به حجم باقیمانده و عقب ماندگی های درسی فکر نکن.این فکرو نداشته باش که باید باید باید تمام مباحث رو از بر باشی.بر سطح یادگیری و استعداد خودت مسلط باشی خیلی بهتر از اینکه همه درس ها رو بخونی ولی ناقص و بدون تسلط داشتن.
میز مطالعه فقط حاوی کتاب ،جزوه و منابع کمک آموزشی همان درسی باشد که الان مشغول خوندنش هستید نه دروس دیگر.تا مغز کنجکاو و وسواسی نشود که به دیگر مباحث هم نگاهی بیندازد و…
ضمیر ناخودآگاه شما نباید درگیر مسائلی غیر از بحث درسی شود در غیر اینصورت مغز هم نمیتواند راندمان یادگیری خوبی داشته باشد و در یادگیری مطالب با مشکل مواجه میشوید

شاد باشید

کد تخفیف گاج

جلوگیری از خستگی در حین کتاب خواندن

کد تخفیف گاج

جلوگیری از خستگی در حین کتاب خواندن

کد تخفیف گاج

دلایل بی‌میلی و خواب‌آلودگی در حین مطالعه به سه عامل بازمی‌گردد:

وضعیت و حالت کتاب خواندن
زمان مطالعه
نوع کتابی که خوانده می‌شود

اکثر ما برای مطالعه مناسب‌ترین و راحت‌ترین حالت را انتخاب می‌کنیم. این حالت باعث می‌شود  که اسید لاکتیک وارد خون و مایع بین سلولی شده و بدن خسته شود. (اسیدلاکتیک، مقدار زیادی از اکسیژن خون را جذب می‌کند.)

کد تخفیف گاج

توصیه می‌کنیم به‌منظور جلوگیری از احساس کسالت و خواب‌آلودگی در حین مطالعه راهکارهای زیر را امتحان کنید:

حالت نشستن شما باید صاف باشد و از دراز کشیدن در حین مطالعه خودداری کنید؛ چرا که در چنین وضعیتی مغز باید همزمان دو کار مطالعه و درازکشیدن را انجام دهد. در ضمن برای مدت طولانی در شرایط ثابت قرار نگیرید؛ زیرا این موضوع نیز باعث احساس خواب آلودگی می‌شود. پس جای خود و وضعیت نشستن‌تان را تغییر دهید تا تمرکزتان بالا رود.
زمان مناسبی را برای مطالعه انتخاب کنید و اگر احساس خواب‌آلودگی دارید، قسمت‌های جالب کتاب را بخوانید. اگر انرژی دارید یک دوش کوتاه با آب متمایل به سرد بگیرید تا انرژی مغز شما افزایش یابد.

کد تخفیف گاج
نکاتی که در بالا ذکر کردیم بیشتر برای مطالعه درسی است و به درد دانش‌آموزان می‌خورد. در ادامه نکاتی را برای جلوگیری از خواب آلودگی به هنگام مطالعه غیر درسی می‌آوریم:
در خواندن کتاب، استقامت داشته باشید. منظور از استقامت، لجاجت نیست؛ بلکه نوعی پشتکار است که ذوق شما را پرورش می‌دهد و شما را برای ادامه دادن مطالعه ترغیب می‌کند.
بهترین مکان را برای مطالعه انتخاب کنید؛ جایی را انتخاب کنید که به شما انرژی خوبی می‌دهد و آن فضا را بسیار دوست دارید.
تمام تمرکز خود را به کتابی که می‌خوانید اختصاص دهید؛ این کار باعث می‌شود موضوعات دیگر حواس شما را پرت نکند و شما از ادامه کتاب خواندن منصرف نشوید.

کد تخفیف گاج
زمانی که خسته هستید، کتاب نخوانید؛ زیرا موجب خواب‌آلودگی شما می‌شود و نسبت به کتابی که می‌خوانید، بی‌انگیزه و بی‌علاقه می‌شوید.
اگر می‌خواهید حتماً مطالعه داشته باشید، کتابی را انتخاب کنید که آن را دوست دارید؛ به طوری که هیچ‌چیز  حتی خواب مانع شما برای خواندن نشود.
 میان مطالعه و سایر کارهای خود، تعادل به وجود آورید؛ به طوری که هم از خواندن خسته نشوید و هم تجربه و عمل را به بهره‌وری مطالعه خود بیفزایید.

برخی مسائل جسمی و روحی نیز می‌توانند تمرکز شما را به هم بزنند؛ مانند گرسنگی، تشنگی، بیماری، نگرانی و اضطراب. پس سعی کنید این مشکلات را قبل از شروع مطالعه برطرف کنید.

کد تخفیف گاج

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

مطالب اخیر

امکانات جانبي

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 14873
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1