کد تخفیف گاج مارکت رایگان-Gajmarket

جهت مشاهده بروزترین کد تخفیف گاج مارکت و کوپن های کاملا رایگان برای خریدانواع کتاب های کمک درسی *کلیک* نمایید. مشاهده پروفايل
کد تخفیف گاج

درباره گاج مارکت

کد تخفیف گاج : فروشگاه اینترنتی گاج مارکت، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی میباشد.

منابع کنکور سراسری 99 ریاضی ، تجربی و انسانی نظام جدید و قدیم سازمان سنجش

منابع کنکور۹۹

کد تخفیف گاج

اگر قصد شرکت در کنکور سراسری 99 را دارید و یکی از داوطلبان رشته های ریاضی ، تجربی و یا انسانی هستید لازم است در مورد منابع کنکور 99 اطلاعات لازم را کسب نمایید . ما در این پست قصد داریم منابع درسی کنکور 99 که از سوی سازمان سنجش هر ساله اعلام می شود را معرفی نماییم . با توجه به اینکه کتاب های درسی منبع اصلی طراحی سوالات در کنکور سراسری هستند لذا لازم است که کلیه ی داوطلبان علاوه بر کتاب های کمک درسی ، کتاب های درسی دوره متوسطه دوم که منبع اصلی طراحی سوالات در کنکور سراسری است را نیز مطالعه نمایند . طبق اطلاعیه ی منتشر شده از سوی سازمان سنجش در کنکور 99 فقط از کتاب های درسی نظام جدید سوال طرح می شود لذا منابع کنکور 99 نظام جدید و منابع کنکور 99 نظام قدیم برای هر دو دسته از داوطلبان یکسان است و داوطلبان نظام قدیم که قصد شرکت در کنکور سراسری 99 را دارند لازم است منابع درسی کنکور 99 نظام جدید را مطالعه نمایند . ما در این پست به معرفی منابع کنکور تجربی 99 ، منابع کنکور ریاضی 99 و همچنین منابع کنکور انسانی 99 در دروس عمومی و اختصاصی می پردازیم و به کلیه داوطلبان توصیه میشود منابع کنکور 99 را به طور کامل مطالعه نمایند زیرا منبع اصلی برای طراحی سوالات کنکور 99 این منابع هستند .

کد تخفیف گاج

کد تخفیف گاج

بارم بندی دروس پایه دوازدهم تجربی ، ریاضی و انسانی

درباره بارم بندی دروس پایه دوازدهم

با توجه با اینکه هر یک از فصل های مربوط به امتحانات هر درس در نوبت دی و خرداد دارای بارم بندی و بودجه بندی متفاوتی می باشند لذا در این پست بارم بندی دروس پایه دوازدهم برای دانش آموزان رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی قرار داده شده است که شامل بارم بندی امتحانات نوبت اول و بارم بندی امتحانات نوبت دوم می باشد که در ادامه می توانید بارم بندی دروس پایه دوازدهم در سال تحصیلی 97 - 98 را دانلود نمایید .

کد تخفیف گاج

 دانلود

توضیحات بارم بندی دروس پایه دوازدهم

بارم بندی امتحانات دروس سال دوازدهم رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی در نوبت اول و نوبت دوم شامل دروس عمومی و اختصاصی مربوط به رشته های تجربی و ریاضی و انسانی می باشد که بارم بندی امتحانات نوبت دی و خرداد شامل دروس دین و زندگی ، عربی ، تحلیل فرهنگی ، مطالعات فرهنگی ، فارسی ، نگارش ، علوم و فنون ادبی ، زبان انگلیسی ، فلسفه ، جغرافیا ، تاریخ ، جامعه شناسی ، هویت اجتماعی ، مدیریت خانواده و سبک زندگی ، سلامت و بهداشت ، ریاضی ، هندسه ، ریاضی و آمار ، ریاضیات گسسته ، حسابان ، شیمی ، زیست شناسی و فیزیک می باشد که در انتهای این پست متوانید فایل مربوط به بارم بندی دروس پایه دوازدهم را دانلود کنید .

موفق باشید.

کد تخفیف گاج

مطالعه برای کنکور با امتحانات مدرسه

کد تخفیف گاج

 

در دو و نیم روز باقی مانده چه کار هایی میکردید و چه منابعی داشتید ؟

چگونه امتحانات  خود را با برنامه ی جمع بندی مطابقت میدادید؟

دیار محمدی، رتبه ی 13 منطقه 3 رشته ریاضی و 26 منطقه 3 رشته ی زبان:

من آزمون ها را به صورت دو روز یک بار شروع کردم  و به دلیل مشکلی که پیش آمده بود چند روز دیرتر آزمون ها را شروع کردم

در نیم روز اول آزمون میدادم و نیم روز دوم را به بررسی کامل آزمون میپرداختم به این صورت که اول اشتباهات غیر علمی خود را کاملا بررسی میکردم (غلط ها ،اشتباهات محاسباتی)  سپس درس به درس و سوال به سوال کل آزمون را بررسی میکردم و هرگاه احساس میکردم کمی در سوال مشکل دارم به خلاصه های کتاب آبی یا خود کتاب درسی بر میگشتم و در صورت نیاز تعدادی سوال از همان مطلب یا از کتاب آبی یا گاها سایت، سوالاتی را حل میکردم.

برای دینی و ادبیات و شیمی بیشتر به کتاب درسی و برای ریاضی و فیزیک به کتاب آبی مراجعه میکردم.

در نیم روز اول روز دوم به حل کارنامه های بازیابی از سایت کانون در درس ها و مطالبی که ضعف داشتم می پرداختم . نیم روز دوم را هم به آمادگی برای آزمون فردا و حل سوالات میپرداختم .

کد تخفیف گاج

ملیکا حیدر زاده، رتبه 96 منطقه 2 رشته تجربی :

در دوران امتحانات، امتحان و نمره ی آن برای من کم اهمیت نبود چون اعتقاد داشتم من اگر بر درسی تسلط کامل داشته باشم، هم در امتحانات نمره ی خوبی میگیرم و هم در کنکور؛ زیرا هر دو در یک راستا هستند .

من دوران امتحانات را فرصتی دانستم که در آن یک بار دیگر دروس پیش دانشگاهی و به خصوص کتاب درسی را کامل مرور کنم . در روز های قبل از امتحان، بخشی از زمانم را به تمرین تست برای دروسی که در روزهای قبل امتحان داده بودم و کامل خوانده بودم اختصاص میدادم تا بعد از گذشت چند روز از مطالعاتم دوباره یک مرور کرده باشم . همچنین از دروس پایه هم تست حل میکردم. در این دوران برای رعایت زمان بندی از کتاب زرد عمومی هر روز صبح یک کنکور حل میکردم و بعد از آن بررسی هم میکردم.

جمع بندی 3 روز یک بار را بعد از امتحانات شروع کردم به این ترتیب در 6 نیم روزی که فرصت داشتم 1-کنکور حل میکردم 2-کمی به تحلیل کنکور و رفع اشکالات میپرداختم 3- چهار تا نیم روز باقی مانده را به صورت زوج درس و مبحثی میخواندم

من برای حل کنکورها به کانون نمیرفتم چون در شهر ما این امکان نبود ولی سعی میکردم در خانه تمرین خوبی برای کنکور داشته باشم. مثلا علاوه بر اینکه با لباس رسمی آزمون میدادم هر بار صندلی ام را در جاهای مختلف خانه میگذاشتم مثلا جلوی تلوزیون در حال پخش اخبار یا موسیقی یا برنامه مورد علاقه ام یا اینکه در حیاط خانه مان که افراد زیاد رفت و آمد داشتند و یا حتی در پارکینگ، این باعث میشد عوامل مزاحم و حواس پرت کن در اطرافم را به خوبی بعد از تمرین های زیاد نادیده بگیرم

کد تخفیف گاج

محمد رضا رضایی، رتبه 10  25%سهمیه رشته انسانی:

بعد از آزمون در نیم روز باقی مانده به تحلیل آزمون همان روز میپرداختم و تعداد غلط ها و نزده ها و چرایی هر کدام را از پاسخنامه ی آزمون استخراج میکردم.

طبق غلط ها و نزده ها و بر اساس فراوانی آنها در هر درس برای خودم یک چک لیست تهیه میکردم و بر اساس آن برای دو روز باقی مانده برنامه ریزی میکردم.

و در دو روزباقی مانده به رفع اشکال غلط ها و نزده ها میپرداختم و نتیجه ی آن را به وضوح در آزمون بعدی میدیدم.

من به این روش مطالعه ی موضعی میگویم که فقط به مواضعی که ضعف دارم می پردازم چراکه زمان کافی برای مطالعه ی همه ی مطالب نبود.

به اعتقاد خودم همچون بالونی بودم که کیسه های شن (غلط ها ) به آن اویزان بود که با رفع غلط ها و جدا کردن کیسه های شن به اوج میرفتم و در زمان های خالی هم از کارنامه ی بازیابی سوال محور استفاده میکردم که کاربرد مشابهی داشت.

کد تخفیف گاج

امیر حسین رضا فر، رتبه 45 انسانی منطقه 2 حقوق دانشگاه تهران:

1-پس از تحلیل تک تک سوالات با کتاب زرد اختصاصی، مباحثی را که نیاز به مرور یا باز خوانی داشت یادداشت میکردم.

2.در دروس ادبیات تخصصی، فلسفه و عربی تخصصی از کتاب آبی استفاده میکردم و در این دوران هم چون درسنامه ی مختصر و مفیدی داشت و هم سوالات شناسنامه دار در اختیارم قرار میداد و از طرفی چون این کتاب را در طول سال هم مطالعه میکردم ،تعدادی از سوالات را نشانه دار کرده بودم و ارزش این کتاب برای من دو چندان شده بود.

3-درس معارف و روان شناسی را با استفاده از داشته هایی که در طول سال تهیه کرده بودم، مرور و بازیابی میکردم با این کار هم نکته ای از دست نمیدادم هم در زمان صرفه جویی میکردم

4-در این دوران برنامه ی ویژه ای برای close test و reading داشتم زیرا نمیخواستم تسلطی را که در این مباحث بدست اورده ام را از دست بدهم، اغلب دانش اموزان در دوران سه روز یک بار از دروس عمومی غافل میشوند. من برنامه ریزی کردم که سوالات زبان کتاب زرد عمومی را دوباره بزنم و باز هم مرور کنم .

کد تخفیف گاج

مائده شاهمرادی، رتبه 26 منطقه 1:

تا ساعت 3 به بررسی اشکالاتم در آزمون میپرداختم و در این زمان منبع اصلی من کتاب جمع بندی کنکور و کتاب زرد عمومی و اختصاصی بود و سوالاتی را که علامت زده بودم بررسی و اشکال گیری میکردم.

 ادبیات: استفاده از کتاب زرد عمومی و آبی، حفظ لغات پشت کتاب ها، بررسی 4سوال اول لغات و املا کنکور با استفاده از زرد عمومی، استفاده ار روش تورق سریع برای تاریخ ادبیات ها و درامدها

عربی و زبان: بررسی سوالات کنکور از کتاب زرد عمومی و تمرین تیپ های پرتکرار از آبی کانون

دینی: استفاده از آبی کانون برای مرور آیات

دروس اختصاصی: منبع اصلی من در این دروس کتاب زرد اختصاصی بود

ادبیات اختصاصی: بررسی سوالات عروض و حفظیات از کتاب آبی

اقتصاد: استفاده از آبی قلمچی برای تمرین و مرور مسائل

عربی اختصاصی: استفاده از زرد اختصاصی برای بررسی تیپ هایی که در کنکور آمده است

 استفاده از روش تورق سریع برای دروس علوم اجتماعی، تاریخ ادبیات و روانشناسی برای یک روز باقیمانده

کد تخفیف گاج

آفرین ساجدی، رتبه 18 منطقه3 روانشناسی بهشتی :

بعد از آزمون و تصحیح سوالات شروع به بررسی میکردم. ابتدا تعیین میکردم برای هر نیم روز چه درس هایی را برای بررسی قرار دهم و چون کتاب های انسانی زیاد است برای بعضی نیم روز ها 3درس را تعیین میکردم.

اگر در درس ریاضی سوالی را اشتباه حل کرده بودم به آن مبحث در درسنامه کتاب آبی برمیگشتم بعد از خواندن درسنامه چند سوال از تیپ های مختلف آن مبحث را حل میکردم تا یادگیری ناقصم کامل شود.

درمورد درس های تاریخ و جغرافیا با وجود اجرای روش سه روز یکبار باز هم از حجم زیاد این مطالب نگرانی داشتم که آن ها را فراموش کنم که فکر میکنم این دغدغه اکثر دانش آموزان انسانی باشد بنابراین در پایان هر نیم روز کتاب هفت کنکور تاریخ جغرافیا را مطالعه میکردم یعنی کتاب را باز میکردم و تست ها را جواب میدادم و سپس پاسخنامه را نگاه میکردم. استفاده از این کتاب باعث شد که توهم فراموشی ام اصلاح شود و متوجه شوم مطالب در ذهنم هست. علاوه بر آن موجب شد که متوجه شوم کدام قسمت مطالب کتاب اهمیت بیشتری دارد و وقتی به کتاب برمیگشتم به آن قسمت ها توجه بیشتری میکردم.

شاد باشید.

کد تخفیف گاج

آیاگوش دادن به موسیقی هنگام مطالعه کار نادرستی است؟

به نام خدا

کد تخفیف گاج

دوستان عزیز امیدوارم که تا بدین لحظه نتایج خوبی را کسب کرده باشید.

کد تخفیف گاج

سوال دانش آموز:آیا گوش دادن به موسیقی هنگام مطالعه کار نادرستی است؟

پاسخ مشاور:


١- بهتر است در هنگام مطالعه انجام هر کاری که سبب حواس پرتی و درگیری بخشی از ذهن می شود را کنار بگذارید. علاوه بر این، اینکار سبب کاهش سرعت مطالعه شما شده و باید حتما این عادت را ترک کنید.

٢- شرایط یادگیری و یادآوری باید شبیه به هم باشند. بنابراین اگر شما می خواهید یادآوری خوبی در آزمون ها داشته باشید، باید شرایط یادگیری و یادآوری شما یکسان باشد.

٣- سعی کنید با انجام فعالیت های دیگر از قبیل یادداشت برداری، افزایش سرعت مطالعه و تست زنی و... فضای خالی ذهن خود را پر کنید تا بتوانید این عادت خود را به تدریج برطرف نمایید.

بنابراین حتما شرایط صحیح مطالعه را رعایت کرده و سعی کنید از انجام کارهایی که سبب کاهش تمرکز و درگیری ذهنی شما می شوند بپرهیزید. همچنین عادات مطالعاتی خود را به تدریج اصلاح کنید تا شرایط یادگیری و یادآوری شما یکسان شده و در آزمون سراسری و امتحانات نتیجه دلخواه خود را کسب کنید.

ایام به کام

کد تخفیف گاج

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

مطالب اخیر

امکانات جانبي

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 14871
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1